Bij de Bureaus zijn we trots op wat wij voor alle betrokkenen binnen de letselschadebranche kunnen betekenen. De afgelopen jaren hebben wij veel innovatieve oplossingen bedacht en mogen wij ons met mooie projecten bezig houden. We hebben 10 voordelen van een samenwerking met de Bureaus op een rijtje gezet.
1. Herstelgericht
Al sinds 2013 houdt de Bureaus zich fanatiek bezig met herstelcoaching. Een herstelgerichte vorm van dienstverlening. Het begon allemaal bij een veel voorkomende discussie binnen de letselschade. De discussie rond ‘niet objectiveerbaar letsel’. Deze klachten leiden binnen het letselschadeproces dikwijls tot discussie en die discussie leidt weer tot vertraging in het herstel.
Een vicieuze cirkel die onze directeur en Herstelcoach Francie Peters wilde doorbreken.
Niet alleen hebben wij bij De Bureaus meerdere herstelcoaches in huis, we dragen met onze Opleiding Herstelcoach (via onze zusterorganisatie Letsel Opleidingen) ook bij aan het opleiden van nieuwe herstelcoaches.
Lees meer over onze herstelversnellers zoals de herstelarts en herstelcoach.
2. Persoonlijk
Nog te vaak zien we dat partijen zo druk met het letselschadeproces bezig zijn dat zij vergeten dat we te maken hebben met personen. De Bureaus geeft alle partijen – inclusief het slachtoffer – de mogelijkheid om hun letselschade persoonlijk met de betrokken professional voor medisch advies zoals de medisch adviseur te bespreken. Persoonlijke zaken bespreek je het liefst in persoon, toch? Wij vinden van wel dus wees welkom op ons kantoor!
3. Onafhankelijk
De Bureaus vaart haar eigen koers en is niet bang om door tegengeluiden uit de branche heen te werken en zaken anders aan te pakken dan anderen. Wij zijn niet bang om onze nek uit te steken. Sterker nog, als wij onze nek niet hadden uitgestoken zou herstelcoaching – met al haar fantastische resultaten – nog lang niet zijn waar het nu is!
4. Vooruitstrevend
Door onze bevlogenheid en door niet binnen de lijntjes te kleuren, zijn al veel mooie initiatieven tot leven gekomen. We sporen iedereen aan om actief mee te denken aan mooie, nieuwe oplossingen voor slachtoffers. Bij De Bureaus luisteren we naar de input van iedereen. Een goed idee komt vaak uit onverwachte hoek en kan letterlijk en figuurlijk leven veranderend zijn.
5. Positief ingesteld
De Bureaus ziet kansen waar een ander problemen ziet. Onze activerende aanpak werkt toch alleen als je daar zelf ook écht in gelooft? Met een positieve instelling inspireren en motiveren wij de slachtoffers om actief met hun herstel aan de slag te gaan.
6. Transparant
Dit zijn wij in onze eigen bedrijfsvoering. Heb je een vraag? Stel hem. Je krijgt eerlijk antwoord, beloofd! Ook in onze diensten voeren we deze transparantie door. Een van de frustraties binnen de letselschadebranche is het medisch advies traject. Dat kan soms uitmonden in een langslepend proces met veel discussie. Wil je dat voorkomen? Bij De Bureaus werken we ook met één onpartijdige, transparante medisch adviseur die beide partijen adviseert. Minder discussie, kortere looptijd. Mooie oplossing voor iedereen.
7. Betrokken
Alleen wanneer je de persoon die je voor je hebt écht centraal stelt, kom je tot de oplossing die bij hen past. Wat is iemands toekomstvisie? Wat betekent geluk voor hem/haar? Wanneer komt deze persoon echt tot rust? Hoe kan slim bijgedragen worden om dit te verbeteren? Vragen die wat ons betreft niet vaak genoeg meegenomen worden in het letselschadeproces. Dat doen wij dus ook.
8. Multidisciplinair
De Bureaus is een full service adviesbureau binnen de letselschade. Bij ons kun je terecht voor medische, rekenkundige, arbeidsdeskundige en herstelgerichte ondersteuning. Met al deze verschillende disciplines onder één dak, is er sprake van een betere doorloopsnelheid, een hogere klanttevredenheid en een beter resultaat in letselschadekwesties.
9. Duurzaam
We zijn continu bezig met mensen. Mensen op een duurzame manier inzetten en steunen in hun persoonlijke ontwikkelingsreis. We vragen uit wat mensen gelukkig maakt. Niet alleen aan de betrokkenen van letselschade, maar ook bij onze medewerkers. Hoe kunnen zij optimaal presteren? We proberen dit altijd op een goede manier in te vullen. Zo creëren we een hoog percentage medewerkerstevredenheid.
10. Snellere doorlooptijd
Waar veel partijen binnen de letselschade bij ‘snellere doorlooptijd’ vooral aan minder kosten denken, betekent dit voor De Bureaus ook dat wij een slachtoffer op een herstelgerichte manier, succesvol naar een duurzame terugkeer in hun eigen leven hebben geholpen. Hoe eerder het slachtoffer weer volledig regie heeft over zijn of haar eigen leven, des te tevredener kijken zij terug op het traject.
We nodigen jou uit om bij te dragen aan een letselschadewereld waarin ieder slachtoffer vanaf het begin van het letselschadeproces keuzes heeft. Keuzes zodat zij zelf de regie kunnen nemen in bijvoorbeeld hun herstel. Zo dragen slachtoffers zelf actief bij aan een beter letselschadetraject. Wanneer je je oprecht in een slachtoffer verdiept en luistert naar de oplossingen die zij zelf aandragen wordt iedere betrokken partij daar beter van.
Samenwerken? Dat kan!
Ben je benieuwd wat De Bureaus in jouw letselschadekwestie kan betekenen? Of wil je met ons samenwerken? Neem dan contact met ons op. Je vult via onze website gemakkelijk ons contactformulier in of belt ons via 030-2041000.
Meer blogs • Meer blogs • Meer blogs •
Meer blogs • Meer blogs • Meer blogs •
Meer blogs • Meer blogs • Meer blogs •
Meer blogs • Meer blogs • Meer blogs •
Meer blogs • Meer blogs • Meer blogs •
Meer blogs • Meer blogs • Meer blogs •
Meer blogs • Meer blogs • Meer blogs •